Gr 1 Napisać program który będzie losował liczby w Lotto. Oczywiście boz powtórzeń. Interfejs: - przycisk losuj - 6x textbox po jednym na każdą cyfrę lotto - 6x textbox po jednym na każdą cyfrę plus - przycisk reset Gr 2 Napisać program który będzie zgadywał liczbę którą wymyślimy (z przedziału 1 do 1000). Ma działać w oparciu o nasze odpowiedzi większa/mniejsza. Interfejs: - przycisk większa - przycisk mniejsza - texbox z liczbą którą aktualnie komputer wybrał jako naszą - texbox z ilością prób - przycisk reset Gr 3 Napisać program który zagra z nami w kółko i krzyżyk. Gra dla dwóch graczy czyli komputer ma sprawdzać czy ktoś wygrał a nie sam wstawiać odpowiedzi. Nie jest potrzebne sprawdzenie czy gracz wprowadził więcej odpowiedzi albo zmienił istniejącą Interfejs: - ustawiamy 9 texboxów w taki sposób żeby wyglądały jak plansza do kółko/krzyżyk - przycisk potwierdź który zaakcepsuje wpisany przez nas literę (X lib O) - przycisk reset