Napisz program (okienkowy) który: 1. Usunie plik wpisany w inputbox. Przed usunięciem należy potwierdzić oknem yes/no. 2. Wyszuka wszystkie pliki w określonej lokalizacji podanej w inputbox, następnie wpisze je do pliku i go wyświetli 3. Skopiuje plik z jednej lokalizacji do drugiej(inputbox). po kopiowaniu zapyta czy usunąć plik źródłowy czy nie i ew go skasuje. 4. Stworzy pliki o nawie i numerze podanych w inputboxie. Każdy kolejny plikm ma miec numer o jeden wiekszy 5. Utworzy użytkownika o z danymi wprowadzonymi do inputboxa (login, hasło, imie, nazwisko, numer telefonu) 6. Będzie przejmował plik(inputbox) dla podanej osoby(inputbox). 7. Obliczy wartość funkcji kwadratowej. 8. Wygeneruje hasło na podstawie podanych dwóch liczb (możenie dzielenie dodawanie odejmowanie reszta z dzielenia). 9. Sprawdzi czy istnieje podany plik(inputbox). Jeśli istnieje otworzy go, jeśli nie utworzy. 10. Sprawdzi ile jest wolnego miejsca na partyci w ktorej jest katalog. 11. Zainstaluje program podany w inputbox 12. Sprawdzi czy działa dany proces(inputbox) i zapyta czy go zabić. 13. Pobierze podany plik z internetu i zapisze go w podanej lokalizacji(inputbox) 14. Sprawdzi w jakiej grupie jest podany użytkownik i wypisze na ekran. 15. Rozpakuje podany plik do podanego folderu 16. Wypisze uprawnienia danego pliku. 1. Zamieni liczbę dziesiętną na binarną 2. Zamieni liczbę szestnastkową na dziesiętną 3. Po podaniu liczby sprawdzi czy jest parzysta czy nie 4. Pomnoży podaną liczbę n razy przez siebie(n w inputboxie) 5. Będzie dodawał do siebie podana liczbę aż przekroczy ona wartoś drugiej podanej liczby. Wypisze ile razy musiał dodać. 6. Sprawdzi czy da się podzielić pierwszą liczbe przez drugę bez reszty. 7. Obliczy pole powierzni kwadratu, prostokąta i trójkąta (chcecklist a później dane a i b lub a i h) 8. Oblczy pole powierzchni i obwód koła o podanym promieniu. 9. Zasymuluje rzut kostką (po uruchomieniu z zaznaczeniu losuj wypisze liczbę od 1 do 6) 10. Obliczy dwumian newtona. 11. Obliczy średnią geometryczną z podanych liczb. 12. Obliczy średnią ważoną z podanych liczb i wag 13. Obliczy objętość kuli o podanym promieniu. 14. Wykorzystując twierdzenie Pitagorasa obliczy bok c. 15. Obliczy wartość wyrażenia a^2+2ab+b^2 dla podanych a i b. 16. Zsumuje wartość n liczb po kolei od wprowadzonej liczby x.